Kaweco 小人國 Liliput 超迷你 vs Sport 口袋鋼筆

Kaweco 小人國 Liliput 超迷你 vs Sport 口袋鋼筆

文章發佈由: Shop 閱讀次數: 3532

好多人以為Sport系列係Kaweco嘅最細嘅筆 要蓋上筆蓋才可以夠長使用,其實kaweco最短最迷你嘅筆,就係 Liliput,喺德文解作"細小"的意思,

KAWECO於1883年創始於德國海德堡,百年以來沿襲上世紀三十年代經典設計,造型富有特色,受到金融、律師、媒體等行業的青睞,這款liliput迷你係列:
筆身分別有 Fireblue(火燒藍)、Silver(銀色鋁合金)、Black(黑色鋁合金)、Brass(黃銅)、Brass Wave(黃銅波浪紋)、Copper(紅銅)、Stainless Steel(不銹鋼)
筆尖有 EF 0.5mm,F 0.7 mm,M 0.9 mm,B 1.1 mm,BB 1.3 mm 供應,我哋常提供 EF, F, M尖。

依家唔敢講佢係全世界最細小的鋼筆,但上世紀 Liliput絕對肯定當之無愧,超過100年經典設計,德國其實有很多微小的東西我都好喜歡,以前細小高科技的產品德國同日本最多,當然相機最出名嘅就係 Rollei 35s我曾經亦擁有一部


小巧精緻,當時這是世界上最小巧的 135 全幅底片相機,也是攝影史上民用市場的一台優質精密機械照相機。

KAWECO Liliput 以實銅Copper(紅銅)打磨製造我最為喜歡,不過度加工24克的重量為一般精筆的2倍。繼承了原型的優點,長度僅96mm,加上後方螺旋蓋全長125mm,筆桿直徑9.5mm,筆蓋直徑10mm並在蓋頂刻有Kaweco的標誌。這類金屬原料在使用過程中會自然地氧化改變其光澤變黑及暗淡失去光澤演示其歲月的洗禮,型成獨一無二的古銅韻味。


鋼筆
原子筆 撳掣/摟蓋


    包裝方式: 禮盒裝
    國家/地區: 德國
    上墨方式: 墨膽/吸墨器
    筆桿材質: 金屬
貴重金屬鋁,紅銅,黃銅和不銹鋼的極簡主義
*請注意:這類金屬原料在使用過程中必會自然地氧化改變其光澤,變黑及暗淡失去光澤,介意請勿選購。

相關文章

------------